LUK

CVR:
KLIK HER

35682511

KONTAKT    |     PRESSE    |    JOBS HOS PARTYIN    |    FORRETNINGSBETINGELSER    |    ANNONCERING   |     OM PARTYIN.DK

Log ind som jobsøgende eller virksomhed

Forside Tilmeld sted Tilmeld sted
Aarhus
søndag, 12. februar 2012 00:00 Written by  Administrator
Bedøm
(0 votes)

Pressemeddelse: Partyin.dk opsluger konkurrent og styrker sin position

Partyin.dk fusionerer med Fest-plan.dk

Efter måneders forhandling, står det klart at Partyin.dk fusionerer med konkurrenten Fest-plan.dk. Fest-plan.dk, der primært har haft fokus på at afdække natteliv i Aarhus og omegn, lukker hermed ved månedens udgang og de to grundlæggere af Fest-plan.dk, brødrene Nikolaj og Daniel Østergaard, bliver nu en del af Partyin.dk. Her vil de tiltræde som medindehavere sammen med grundlæggerne af Partyin.dk Tommy Arildslund og Kasper Ebsen.>>"Det har hele tiden være målet at være hele Danmarks nattelivsguide. Med Nikolaj og Daniel ombord, styrker vi ikke kun vores fokus i Aarhus, men tilføjer også to skarpe hoveder til teamet"<< Udtaler Kasper.

Tommy uddyber at forventningerne til samarbejdet er store og sammenlægningen stemmer helt overens med strategien om at blive et nyt dominerende internetmedie i Danmark. Den tekniske platform og brandet fortsætter med at være Partyin.dk. Som blev stablet på benene i 2010, mens Daniel og Nikolaj både kommer med en masse viden om nattelivet i Aarhus, kommer med mange nye spændende ideer og gør at flere delprojekter kommer til live hurtigere end før beregnet. >>"En fusionering var næsten uundgåelig, når to parter får samme idé, uafhængigt af hinanden.. Så i stedet for at forblive konkurrenter, bliver vi en samlet enhed og vi glæder os til at fortsætte arbejdet i Partyin.dk".<< Udtaler Nikolaj Østergaard.

Fokus på hele Danmark

Fest-plan.dk blev grundlagt i starten af 2011, et halvt år efter Partyin.dk. Imens Partyin.dk har arbejdet på at ramme hele Danmark via de 9 største byer, fokuserede Fest-plan.dk kun på Aarhus og omegn. Processen omkring sammenlægning var lang, men når alt kommer til alt, var der alligevel bred enighed om vi sammen kunne nå længere og hurtigere indfri vores forretningsmæssige mål.

Daniel: >>"Efter det første møde mellem Fest-plan.dk og Partyin.dk kom idéen om en fusionering ret hurtig op, og vi blev hurtigt enige om at dette kun kunne styrke hele konceptet".<< Med fusionen står Partyin.dk nu endnu stærkere og med en lang række spændende tiltag i udsigten, er det tydeligt at disse kan realiseres hurtigere og bedre med Daniel og Nikolaj i teamet. Fokus er hele Danmark, hvor vi alle vil bidrage med vores kompetencer, men Nikolaj og Daniel vil primært have fokus på den Aarhusianske del af Partyin.dk i fremtiden.

Presseinformation:

- Spørgsmål, interviews og øvrige pressehenvendelser kan ske/arrangeres ved at kontakte Partyin.dk på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller tlf 2825 7119.

Se også:
Tvillingernes historie bag Partyin.dk

2014-11-17 23:00:00

"Daniel og jeg har også altid været rigtig gode til, at...

Introtekst

2014-10-27 23:00:00

"På denne side finder du informationer omkring pressemateriale...

Partyin.dk støtter en god sag

2013-10-17 09:02:46

Partyin.dk støtter en god sag!   Læs meget mere...

REKLAME
Sidst opdateret: 28-01-15