LUK

CVR:
KLIK HER

35682511

KONTAKT    |     PRESSE    |    JOBS HOS PARTYIN    |    FORRETNINGSBETINGELSER    |    ANNONCERING   |     OM PARTYIN.DK

Log ind som jobsøgende eller virksomhed

Forside Tilmeld sted Tilmeld sted
Aarhus
søndag, 12. februar 2012 17:38 Written by  Administrator
Bedøm
(0 votes)

Pressemeddelse: Partyin.dk er nomineret til Iværksætterprisen Aarhus 2012

Partyin.dk er d. 10. februar 2012 blevet nomineret til Iværksætterprisen Aarhus i kategorien Folkets Pris. Prisen dækker over i alt 20 virksomheder, der ifølge arrangøren Stiften.dk >>”bygger på de allerbedste ideer”<< . De nominerede i Folkets Pris, er udvalgt af en jury, men den endelig vinder bestemmes af danskerne via en afstemning på www.stiften.dk/iprisen fra d. 19. februar frem til d. 16 marts. >> Vi er både overrasket og meget stolte over den flotte nominering og vi ser det som endnu mere benzin på bålet, i vores arbejde med at bygge et af Danmarks største medier. At det netop er Folkets Pris nomineringen ligger i, siger alt. Vi er netop til for at hjælpe folket.<< Fortæller ejerne af Partyin.dk

På vejen mod noget stort

Nomineringen til Folkets Pris er noget helt specielt for Partyin.dk. Ikke nok med at de mange tusinde timers arbejde bliver positivt bemærket, så får hele konceptet og ideen bag, et kæmpe skulderklap, som i sidste ende skal afgøres af netop det folk, som Partyin.dk er lavet til. Med mange tusinde brugere, er Partyin.dk på vej mod at blive en succes og indehaverne jubler over nomineringen. >>”Det er rigtig fedt at være en del af, hvor man kan se det vokser og kan udvikle sig til noget stort.”<< udtaler Nikolaj, mens broren Daniel nikker anerkendende. Tommy og Kasper, de to grundlæggere fortæller: >>”Vi har aldrig været i tvivl om at ideen var god og vi har virkelig slidt for at nå til hvor vi står i dag, men det er selvfølgelig kun begyndelsen og vi har ufattelig mange ideer, der skal realiseres i det kommende år.”<< Partyin.dk blev grundlagt og opfundet en sommer aften i 2010. >>”Hvis man bevæger sig ud i bylivet, er det ofte meget lidt impulsivt, og man ender altid de samme steder gang på gang og det ville vi gerne lave om på, fortæller Tommy. Kasper fortsætter: >>” I dag ser de fleste hvad der sker i nattelivet på Facebook, men de undersøger naturligvis kun steder, de kender i forvejen. Det kender vi jo fra os selv. Vi manglede en guide, et lettilgængeligt overblik, hvor man kunne læse om de forskellige steder, arrangementer og tilbud i nattelivet i sin by. Det fandtes simpelthen ikke, så ugen efter påbegyndte vi udviklingen.”<< I dag, halvandet år efter, er Partyin.dk Danmarks største nattelivsguide, der dækker de 8 største byer i Danmark.

Den gode ide og et team med stærke kompetencer

Partyin.dk består af grundlæggerne Tommy Arildslund (multimediesigner) og Kasper Ebsen (Online marketing konsulent), samt medejerne Nikolaj Østergaard og Daniel Østergaard, der begge indgik i virksomheden i 2011 efter deres portal Fest-plan.dk fusionerede med Partyin.dk. Tommy er uddannet multimediedesigner og har leget med kode hele sit liv. Han har ansvar for den daglige udvikling og implementering af front-end delen og designet på websitet. Kasper Ebsen har som online marketing konsulent i et større Aarhusiansk webbureau indgående kendskab til alle online marketing discipliner lige fra SEO , e-mail og annoncering til webanalyse og forståelse for online-markedet. Det betyder at Partyin.dk kan træffe mange korrekte beslutninger første gang. Daniel og Nikolaj har indgående viden om nattelivet i hele Danmark, og et stort netværk, der gør at Partyin.dk kan leve op til målene om at være en informationsportal af et højt niveau. Daniel og Nikolaj her begge erfaringer fra deres egen virksomhed Fest-plan.dk, og disse inklusiv deres mange mange nye ideer, er nu en del af Partyin.dk. >>”Vi er sindssygt godt team, som gør tilsammen indeholder mange forskellige kompetencer.”<<, fortæller Kasper Ebsen afslutningsivs.

Presseinformation:

• Spørgsmål, interviews og øvrige pressehenvendelser kan ske/arrangeres ved at kontakt Partyin.dk på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller tlf 4280 4945.

• Logo kan hentes via dette link

• Pressefoto af grundlæggerne har hentes via dette link

Se også:
Tvillingernes historie bag Partyin.dk

2014-11-17 23:00:00

"Daniel og jeg har også altid været rigtig gode til, at...

Introtekst

2014-10-27 23:00:00

"På denne side finder du informationer omkring pressemateriale...

Partyin.dk støtter en god sag

2013-10-17 09:02:46

Partyin.dk støtter en god sag!   Læs meget mere...